امان از دست مهندس جماعت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
امان از دست مهندس جماعت
نوشته شده در 8 / 5 / 1391
بازدید : 591
نویسنده : امین (ره)

یک برنامه نویس و یک مهندس در یک مسافرت طولانی هوایی کنار یکدیگر در هواپیما ه بودند.

برنامه نویس رو به مهندس کردو گفت :مایلی باهمدیگر بازی کنیم؟ مهندس که می خواست استراحت کند محترمانه عذر خواست و رویش را به طرف پنجره برگرداند و پتو را روی خودش کشید .برنامه نویس دوباره گفت: بازی سرگرم کننده ای است .من از شما یک سوال میپرسم اگر شما جوابش را نمیدانستید ۵ دلار به من بدهید بعد شما از من یک سوال می کنید و اگر من جوابش را نمیدانستم من ۵ دلار به شما میدهم.

 مهندس دوباره معذرت خواست و چشم هایش را روی هم گذاشت تا خوابش ببرد.این بار برنامه نویس پیشنهاد دیگری داد.گفتخوب اگر شما سوال مرا جواب ندادید ۵ دلار بدهید ولی اگر من نتوانستم سوال شما را جواب بدهم ۵۰ دلار به شما میدهم .) این پیشنهاد خوب خواب را از سر مهندس پراند و رضایت داد که با برنامه نویس بازی کند.برنامه نویس سوال را مطرح کردفاصله زمین تا ماه چقدر است؟)

 مهندس بدون اینکه کلمه ای بر زبان اورد دست در جیبش کرد و 5 دلار به برنامه نویس داد.حالا نوبت خودش بود.مهندس گفت: آن چیست که وقتی از تپه بالا می رود 3 پا دارد وقتی پایین می اید 4 پا؟ برنامه نویس نگاه تعجب امیزی کرد و سپس به سراغ رایانه همراهش رفت و تمام اطلاعات موجود در ان را مورد جست و جو قرار داد.انگاه از طریق مودم بی سیم رایانه اش به اینترنت وصل شد و به جست و جوی جواب پرداخت.باز هم چیز به درد بخوری نیافت .سپس برای تمام همکارانش پست الکترونیک فرستاد و سوال را با انها در میان گذاشت و با یکی دو نفر هم گپ(chat)زد ولی انها هم نتوانستند کمکی بکنند.

 بالاخره بغد از سه ساعت مهندس را از خواب بیدار کرد و 50 دلار به او داد.مهندس مودبانه 50 دلار را گرفت و رویش را برگرداند تا دوباره بخوابد. برنامه نویس بغداز کمی مکث او را تکان داد و گفت خوب جواب سوالت چه بود؟) مهندس بدون اینکه کلمه ای بر زبان بیاورد دست در جیبش کرد و 5 دلار به برنامه نویس داد و رویش را برگرداند و خوابید.

نتیجه ی اخلاقی: کل کل با مهندس جماعت خطر داره حسن.




:: موضوعات مرتبط: , داستان , داستان کوتاه , داستان طنز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: